Липсата на витамин D се наваксва с яйца и масло

29.06.2017

Липсата на витамин D може да се компенсира чрез промени в храненето, твърдят специалистите. Въпреки че лятото е време за море, много хора не обичат да се излагат на слънце. Ето защо препоръките към тях са да хапват повече мазни риби, яйца, масло и мляко.


Добре е да се знае, че витамин D не се разрушава при термичната обработка. Освен това гореизброените храни са с много високи стойности на холестерол и не се препоръчват на хора с подобни оплаквания, защото докато си набавят нужните количества от витамина, те ще увеличат риска от атеросклероза.


Ето защо лекарите им препоръчват да правят слънчеви бани, вместо да наблягат на мазните храни. Това важи и за хората със стомашно-чревни проблеми.


Bookmark and Share
Още от Eco&Bio

11 храни почистват артериите от плаки

07.08.2017

Сърдечносъдовите заболявания са сред водещите причини за смъртност у нас. Някои специалисти дори ги наричат „тих сериен убиец“. Те от

виж още

Цвеклото понижава кръвното

28.06.2017

Цвеклото съдържа химически нитрат, който драстично намалява кръвното налягане. Хората, които пият по една чаша сок от този зеленчук дневно в пове

виж още

Шестте най-добри храни за сърцето

21.06.2017

Човешкото сърце е неуморим двигател, който работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, без никаква почивка. Дължим на него всяка глътка възд

виж още

Калкулатор Body Mass Index
Erectile dysfunction
Heart attack

Здравен календар август 2017

П В С Ч П С Н
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Виж още

Анкета

Може ли да се разчита на "Спешна помощ"?

Резултатите